مردم خوزستان 23 هزار میلیارد ریال یارانه نقدی دریافت كردند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'سیدجعفر حجازی' چهارشنبه در دیدار مدیران دستگاههای استان با نماینده ولی فقیه بمناسبت 12بهمن روز بیعت با ولایت افزود: این میزان بارانه ها قدرت خرید مردم بویژه پنج دهك دوم جامعه را افزایش داده و گره اقتصادی بسیاری از آحاد مردم را باز كرده است.

وی كاهش 25درصدی مصرف آرد و گندم ، 30درصدی گازوییل و 10درصدی آب در استان را از آثار مثبت اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه ها در استان دانست و گفت: این قانون كه دولت دهم آن را اجرایی كرد.

نماینده عالی دولت درخوزستان از كاهش هفت درصدی میزان بیكاری دراستان در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: تعهد استان در سالجاری 137هزار و 500 فرصت شغلی بود كه در 10ماه امسال 114هزار شغل در استان فراهم شد.

وی از آماده بودن افتتاح یك هزار و چهار پروژه و طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با سرمایه گذاری 39هزار میلیارد ریال در دهه فجر در استان خبر داد و افزود: استان خوزستان از لحاظ تعداد طرح ها و میزان سرمایه گذاری برای این پروژه ها مقام نخست را در كشور دارد.

حجازی ابراز امیدواری كرد: بخش مهمی از طرح های مهم از جمله پتروشیمی اروند ، پل هشتم اهواز، كارخانه ام دی اف، پل شطیط شوشتر و شش هزار و 660 واحد مسكن مهر با حضور رییس جمهوری و دیگر مقامات عالی كشور در دهه فجر و پس از آن افتتاح شود.

استاندار خوزستان به درپیش بودن انتخابات مجلس اشاره و ابراز امیدواری كرد: مردم بابصیرت با حضوری حماسی و تاریخی یكبار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران كه محصول خون مقدس شهدا، امام و فداكاری ایثارگران و آزادگان سرافراز است، نشان دهند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز نیز در این دیدار گفت: قدرت الهی، امدادهای غیبی و عنایت خاص امام عصر(عج) دردهه فجر متجلی شد و حكومت منفور دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی فرو ریخت.

آیت الله 'سیدمحمدعلی موسوی جزایری' افزود: به حول و قوه الهی به رغم همه توطئه های اقتصادی و نظامی فرهنگی دشمن ، انقلاب اسلامی به راه پرافتخار خود ادامه می دهد و به الگویی برای كشورهای اسلامی تبدیل شده است.

646





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: